söndag 8 augusti 2010

Regnig dag

Gårdagskvällen spenderade jag hos Sara tillsammans med Malin. Vi pratade i flera timmar och ämnena var bland annat nutid, dåtid och framtid. Vi pratade bland annat om när vi började sjuan och alla pirriga känslor som fanns i kroppen denna spännande dag. Det känns så märkligt att det var sex år sedan, fast det känns som att det var nyss. Usch vad fort tiden går! Jag börjar ju känna mig gammal!

Idag vaknade jag med en kraftig huvudvärk. Jag kände mig så matt så jag stannade kvar i sängen och läste i över en timma innan jag orkade ta mig ner till köket. Regnet störtade ner och åskan mullrade... Efter en kort överläggning bestämde vi här hemma att dra igång ett parti Nya Finans. Pappa åkte ut först och som tur var hade åskan avtagit och kan kunde sätta igång Excite Truck (tv-spelet som jag har nämnt tidigare). Efter en kort stund kom jag och gjorde sällskap. Finalen i Nya Finans stod mellan Tomas och mamma (mamma hade ett stort övertag då jag åkte ut), och jag vet faktiskt inte vem som vann.

Huvudvärken sitter fortfarande i, trots att jag har druckit kaffe och tagit alvedon. Jag håller tummarna att värken försvinner tillsammans med lågtrycket!

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar