måndag 9 augusti 2010

Öronvax och helkroppsmassage

Igårkväll for jag och Tomas över till Daniel och Anna. Där bjöds det på kaffe, hemgjorda blåbärsmuffins och hyrfilm. Filmen var London River.Egentligen hände det inte så mycket i filmen och det var inte så att vi skuttade av glädje när filmen var över, men trevligt var det!

Senare bestämde vi oss för att spela Trivial Pursuit. Där fanns den mycket märkliga frågan: "Har asiater kletigt eller smuligt öronvax?" Eeeeh....


Idag var jag med om en härlig upplevelse! På studenten fick jag ett presentkort på Pite Havsbad SPA av mina syskon + respektive. Kortet räckte till 50 minuters helkroppsmassage! :) Så där har jag legat och blivit ompysslad i en timma. Det kändes helt underbart! Det blev bara bättre då jag visste vilket tråkigt väder som fanns utomhus medan jag låg där i värmen och blev masserad. TACK än en gång för presenten!

Efter den underbara timman for jag, Anna och Daniel och åt lunch på Röda Lyktan. Det var mycket gott - trots att jag fortfarande svävade bland molnen. Nu sitter jag i Simons lägenhet och gosar med Disa. Får se senare vad kvällen erbjuder. Ha en bra dag!


(Kan även tillägga att asiater har smuligt öronvax medan nordbor har kletigt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar