fredag 6 augusti 2010

Sommaren i bilder

Eftersom jag inte har något speciellt att skriva idag, hade jag tänkt bjuda på lite bilder från sommaren :)



Det började med att jag tog studenten! :) Efter tre underbara år på musikestet var det över. Vilken konstig känsla den dagen förde med sig. Jag var fylld av blandade känslor så som glädje, sorg, saknad, stress, tacksamhet och allt möjligt! Jag ville inte att dagen skulle ta slut.















Därefter blev det vigsel mellan min bror och svägerska på Arlanda, och vi fick följa med på bröllopsresa till Kreta :) Det visade sig bli en underbar vecka med mycket skratt, god mat och trevligt sällskap. Vi tog väldigt många hoppbilder från poolen, och det är perfekt att plocka fram dom när man har en dålig dag :)
 
Jag har även hunnit med några vändor till Nyvall. Där har jag fiskat, fiskat och jagat mygg. Men mysigt har det varit :) Här kommer några bilder från dagarna i Nyvall:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar